Hallo zusammen,
da bekanntlich Fahrzeughersteller in jedem Land unterschietliche Zubehör/Aussattungen anbieten, würde ich diese mal gerne hier in diesem Threat sammeln. (Ich war/bin zurzeit noch in der Honda Gemeinde vertreten und da gibt es schon extreme Unterschiede was in USA/Asien so an Zubehör angeboten wird.)
1.)
Auffalligster Unterschied Der IQ wird in den USA als Scion IQ verkauft.
Der Scion hat einen größern Külergrill als bei der Deutschen Toyota Version.
2.)
Andere Scheinwefer US- Version
EU - Version
3.) Über Toyota Racing Development (TRD) vertriebenes Zubehör
Make your vehicle more gravity friendly with a set of lowering springs. By lowering your vehicle by 1.2" in the front and 1.5" in the rear, lowering springs help deliver quicker turn-ins, enhanced steering response and improved cornering ability.Engineered by TRD to enhance handling characteristics, the rear sway bar helps provide more control while cornering. Constructed of high-quality spring steel with a lightweight design, the sway bar offers enhanced performance and handling. The sway bar features a durable, corrosion-resistant gloss-red powder coat finish, and includes polyurethane bushings and brackets designed specifically for your iQ. The simple, bolt-on installation requires no modifications.[/size]
so das war es erstmal
ich werde diesen beitrag später noch ergänzen
vlt. ist dem einen oder anderes ja auch schon was aufgefallen und kann es hier posten
gruß
ed6driver